Les fotos de les nostres alumnes de 4t ESO
, Nadia Galiana
i Nut Llet铆
, han sigut seleccionades per a formar part de l’exposici贸 del I Concurs de fotografia: “Joves en Positiu”: fem salut i superem la Covid 19″, organitzat per la Generalitat Valenciana i el Departament de Salut de La Ribera. ![]()
Hui han rebut els diplomes
de mans dels representants de la Comissi贸 de Salut Comunit脿ria “Educacovid”.
Les fotos
: “Fent esport amb dist脿ncia de seguretat” de Nut i “Nadals en fam铆lia+Covid” de Nadia, podreu vore-les al nostre Centre, en breu, a l’exposici贸 itinerant.
Enhorabona artistes!
Podeu vore les fotos a les nostres xarxes socials, per a accedir vos posem un enlla莽 d’acc茅s directe:
#FentColeFemF脿tima #F脿timaSueca #EducaCovid #Secund脿ria
Eduquem amb il路lusi贸!
A la nostra p脿gina pots descobrir tot el que oferim al nostre col路legi
https://fatimasueca.es