L’educaci贸 viva i activa no 茅s un m猫tode, sin贸 una actitud, una manera de relacionar-se, que es basa en 聽grans referents que tenen en compte el desenvolupament dels 聽en les diferents etapes :

* Maria Montessori
* Regi贸 Em铆lia
* Escoles Waldorf

Aquestes metodologies 聽es tradueixen en principis, pr脿ctiques i decisions pedag貌giques que ens han inspirat 聽en el funcionament d’una escola viva:

. Els espais educatius han d’afavorir que els infants es senten b茅 ,relaxats , acollits vinculats , alegres 聽i acceptats.

. Els ambients educatius han d’ajudar als infants a aprendre a viure, a gestionar les seues emocions, a sentir el cos, a focalitzar l’atenci贸, a relacionar-se amb els altres i a con猫ixer-se a ells mateixos.聽馃珎

L’entorn educatiu ha d’afavorir un clima de silenci 馃か, calma 馃檪i percepci贸, fent que el 馃馃徑 puga expressar les seues necessitats de manera aut貌noma.

. Els materials han de propiciar l’aprenentatge, la curiositat, la necessitat de saber.

Per a poder dur a terme aquesta manera de treballar tenim espais oberts ben il路luminats 聽, accessibles i funcionals.
Hem creat materials diversificats, amb un ordre i sempre accessibles, agradables i propiciadors d’aprenentatges.

Com deia Rudolf Steiner: “Quan un 聽pot relacionar el que apr茅n amb les seues pr貌pies experi猫ncies, el seu inter茅s vital es desperta 聽, la seua mem貌ria 聽s’activa, i el que ha apr茅s es torna seu“.

Enlla莽 a la noticia en Facebook fent clic ACI

#FentColeFemF脿tima #F脿timaSueca #EscolaVivaiActiva #Infantil #Prim脿ria #Educaci贸 #Montessori #R茅gioEm铆lia #Waldorf
Eduquem amb il路lusi贸!

A la nostra web pots descobrir fant脿stiques novetats per aquest curs
https://fatimasueca.es
https://linktr.ee/fatimasueca
Som l鈥檈scola que mereixes.
T’esperem!

Traductor web 禄