El nostre alumnat de 3r i 4t d’ESO ha participat en la Festa Estellés, celebrada al Casino de l’Ateneu de Sueca, en una vetlada dedicada a recordar i mantindre viva la figura i l’obra de Vicent Andrés Estellés.

🎙️ Samuel, Ainhara, Tatiana, Clara i Daniela han posat veu als seus versos a través de la lectura i la recitació, compartint amb tots els assistents una poesia pròxima, intensa i profundament arrelada a la nostra llengua i a la nostra cultura.

Una experiència molt especial en què poesia, convivència i valencià s’han trobat al voltant de les paraules d’un dels nostres grans poetes. 🩵📚

Gràcies per donar-nos l’oportunitat de formar part d’aquesta celebració i de continuar acostant la poesia a les noves generacions.

«Un poble que escriu és un poble que viu.»
— Vicent Andrés Estellés

També podeu veure la noticia en Instagram fent clic ACI
D’altra banda, també pots contactar amb nosaltres fent clic ACI i concertar la teua visita.

Inscriu-te ara i sigues part de la nostra comunitat educativa!

#FentColeFemFàtima #FàtimaSueca #somDiocesans

Eduquem amb il·lusió! 🙌💙

A la nostra web pots descobrir fantàstiques novetats
https://fatimasueca.es

Traductor web »