MURALS PER LA IGUALTAT
Els/les alumnes de 4t d’ESO han participat en el concurs de murals
per la igualtat
a les escoles, organitzat per l’Ajuntament de Sueca
. Hui hem rebut la visita del jurat
i els han explicat el seu treball.
#FentColeFemFàtima #FàtimaSueca #TotsSomIguals #MuralsBonics
